Ga naar de inhoud

Ke$ha en Iggy Pop in campagne tegen zeehonden slachting

© photo news

 

Ke$ha en Iggy Pop verlenen hun steun aan de nieuwe campagne van dierenrechtenorganisatie PETA tegen het doodknuppelen van zeehonden in Canada. De Canadese regering wil, ondanks de boycot van Europa, het bont van jonge zeehonden wereldwijd verkopen. PETA heeft het over een jaarlijkse slachtpartij, Pop en Ke$ha scharen zich achter de woordspeling ‘Canada’s Club Scene Sucks’ (to club betekent doodknuppelen). De posters komen op muziekwebsites en zullen opgehangen worden op concerts en festivals waar Pop en Ke$ha optreden. (lb)
Bron: DeMorgen.be

 

©photo news

Delen via:
blijf op de hoogte van het nieuws over en de campagnes tegen de bontindustrie

Kom in actie voor alle dieren die het slachtoffer zijn van de bontindustrie

0

dieren wereldwijd hebben jouw hulp nodig

HEB JE VRAGEN OVER DONEREN?

Is er iets niet duidelijk of wil je meer informatie? We zijn zowel via e-mail als telefonisch bereikbaar

Bekijk ook eens

16 oktober 2025 - De Bontindustrie in de EU kost jaarlijks €446 miljoen euro. Een nieuw rapport van econoom Griffin Carpenter, A full-cost account of the EU fur industry, zet
15 oktober 2025 - Vogue, Glamour, GQ en Vanity Fair zijn vanaf nu bontvrij! Condé Nast, het moederbedrijf van onder andere deze modebladen, heeft dit bekend gemaakt. En dit Nederlandse
14 oktober 2025 - Woolrich heeft het de afgelopen weken zwaar te verduren gehad. En terecht. Het bontkragenmerk maakt zich schuldig aan ernstig dierenleed. Het merk ontving tijdens de wereldwijde