Ga naar de inhoud

Resultaat bontvrijcampagne Bont voor Dieren en Lush bekend


 
In de week van 10 september werkte Bont voor Dieren samen met diervriendelijk cosmeticabedrijf Lush aan de lancering van de bontvrije `Paw Soap’ campagne. Designer Bas Kosters en DJ Wannabeastar (met hond Kees) openden de campagneweek en zetten als eerste hun handafdruk tegen bont op het etalageraam. Bij alle acht filialen van Lush in Nederland werden folders over bont meegegeven en tijdens de campagne werd een speciale ‘Paw Soap’ verkocht.

 
Deze week werd bekend wat deze campagneweek heeft opgeleverd. Bont voor Dieren is heel blij met het geweldige resultaat: 1669 getekende petities voor een bontvrij Nederland en 3190 euro om te besteden aan campagnes van Bont voor Dieren. Wat een goed bericht!
 
Bas Kosters, DJ Wannabeastar en iedereen die een zeepje heeft gekocht of een handtekening heeft gezet: heel erg bedankt voor jullie bijdrage. Samen strijden we door om bont te doen verdwijnen.

Delen via:
blijf op de hoogte van het nieuws over en de campagnes tegen de bontindustrie

Kom in actie voor alle dieren die het slachtoffer zijn van de bontindustrie

0

dieren wereldwijd hebben jouw hulp nodig

HEB JE VRAGEN OVER DONEREN?

Is er iets niet duidelijk of wil je meer informatie? We zijn zowel via e-mail als telefonisch bereikbaar

Bekijk ook eens

20 oktober 2025 - Afgelopen vrijdag, 17 oktober, vond een historische gebeurtenis plaats: het Poolse parlement (de Sejm) stemde in met een verbod op de bontfokkerij! De goedkeuring van het
16 oktober 2025 - De Bontindustrie in de EU kost jaarlijks €446 miljoen euro. Een nieuw rapport van econoom Griffin Carpenter, A full-cost account of the EU fur industry, zet
15 oktober 2025 - Vogue, Glamour, GQ en Vanity Fair zijn vanaf nu bontvrij! Condé Nast, het moederbedrijf van onder andere deze modebladen, heeft dit bekend gemaakt. En dit Nederlandse